Re: Jakie DIMMy do plyty na intel LX ?

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_plusnet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 12:23:48 MET

> Na pewno z chipsetem i440LX działają pamięci PC100 i PC133 z gęstością
> do 64 MB/bank, a więc 64 MB jednostronne i 128 MB dwustronne.

Bardzo dziękuję,
więc przy okazji pytanie podobne:

jaką pamięć włożyć do starej płyty - tym razem na intel VX ?
są na niej gniazda SIMM i jedno DIMM. niestety nie znam producenta ani
modelu; próbowałem z dwoma DIMM'ami 128 pc-133 (jednostronna i dwustronna),
ale niestety żadna nie chciała pracować poprawnie.

Z pozdr.,
Piotr