Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 09:43:50 MET

Heya,

[cut]
> Panie specjalisto od Intela, objasnij mi prosze te przypadlosci...
> Bo ja po takich doswiadczeniach za Intela uprzejmie dziekuje.

Sorki ale takie zestawiki chodza ludziom bez zadnych problemow, wiec chyba
nie mozesz tak uogolniac. Gdybys zlozyl sobie sam kompa na sredniej klasy
plycie na pewno nie byloby wyzej wymienionych klopotow. Prawda taka ze
czasem takie zestawy nadaja sie tylko na smietnik. Mnie tylko dziwi fakt ze
nic z tym nie zrobiliscie (domniemam tak bo nic nie napisales co bylo
przyczyna takiego zachowania). I nie broni tutaj przypadkiem Intela (choc
uwazam ze BXy sa nadal wzorem do nasladowania jesli chodzi o stabilnosc i
kompatybilnosc z przeroznymi peryferiami - ale to chyba dyskusja na temat
plyt;).

Pozdro, detonus (zadowolony posiadasz Athlona zeby nie bylo:)

Ps. Czy mi sie zdaje czy autor tego watku chce wytoczyc jakas krucjate
przeciwno wielkiemu zlu jakim jest AMD ? :)))
Ps2. Dawno sie tak nie usmialem czytajac newsy :)))