Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 21:32:54 MET

Użytkownik "-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ...skladamy stabilengo AMD. Rozmawialem dzis ze znajomym, ktory ma sklep
> komputerowy, a ktory to bacznie przyglada sie naszej dyskusji. Jako ze sam
> jest ciekaw postanowil zrobic eksperyment, zlozymu u niego "stabilengo"
> Athlona wedlug Waszych wskazan.

Zeby test byl obiektywny, trzeba zbudowac drugi komputer o identycznej
konfiguracji (za wyjatkiem plyty glownej i procesora), zainstalowac
na obu systemach taki sam OS i takie same programy. A potem napisac
i na obu komputerach (podlaczonych do tej samej linii
zasilajacej!) zapuscic skrypt do automatycznego testowania.

Tylko taki test bedzie porownywalny.

A teraz co do Twojej obsesji wyzszosci Intela.
1. Mam w pracy dwa identyczne komputery (Celeron 600,
MB DFI itp, itd.) z Windows ME i Wordem 2000 preinstalowanymi.
Obydwa zawieszaja sie przy edycji tekstu.
Zeby bylo ciekawiej, przeprowadzilem eksepryment i zaczalem
na jednym z nich wprowadzac tekst - oczywiscie po 10 minutach
zawiesil sie (na twardo, pomaga tylko reset).
Ten sam tekst zaczalem wpisywac na drugim komputerze.
Zawiesil sie _przy tej samej literze_!

2. W pracowni komputerowej w szkole stoi 10 komputerow
Optimusa z P166MX, na wszystkich taka sama konfiguracja
sprzetowo-programowo. I wieszaja sie w takich samych okolicznosciach,
dokladnie rzecz biorac przy tak banalnej czynnosci jak otwieranie
glownej strony WP w IE 5.0.

Panie specjalisto od Intela, objasnij mi prosze te przypadlosci...
Bo ja po takich doswiadczeniach za Intela uprzejmie dziekuje.

Michal Letowski