Re: Pamiec SDRAM 64MB widziana jako 16MB

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 08:13:54 MET

Użytkownik "Marcin J" <marcin_84_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mialem taki sam problem (plyta jakas noname,
> na VIA, proc P200MMX+32MB EDO RAM)
>
> Niestety DIMM PC133 64MB nie dzialal
> (widziany jako 16MB)
>
> U mnie odpalaly tylko DIMM PC66 których
> oczywiscie nie mialem :)

i tak srednio co m-c jakis bohater bedzie wciskal innym kity ze na starych
plytach chodza tylko DIMM 66 a 133 nie ..................

nie chodzi o taktowanie ale o architekture kości !!! pierwsze kości
(nazwijmy je referencyjne albo wzorcowe byly obustronne i mialy okresloną
ilosc kostek pamieci na plycie)
wiec drogi Korbi masz pewnie nowa kostke jednostronną i stąd ten problem
!!!!!
jesli rzeczywiście TX lyka DIMM 64 (z chyba lyka nawet kostki 128MB - mam
GA-586ATX) to pozostaje ci sie z kims wymienic , moze ma taką jaką
potrzebujesz albo np. 2x32MB