Re: AC'97 - kasza nadal.

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 03:07:33 MET

PeJot wrote:

> A zainstalowałeś sterowniki VXD- AC97 dla Win98 ? Wydaje mi się że
> powinny być one najmniej konfliktowe (w w98) (włącz też na próbę SB
> w biosie)
Co syfilis to syfilis... Win98 sux i wiecej to mojego dysku nie tknie.
Wsiarskie cos co dzieki ogromnej finansowej sile przebicia mikroszmaty
nazwane zostalo systemem. Nic na to nie pomoglo. Ani 3 rozne wersje
sterownikow (w sensie nowe-stare) ani rozne DX'y, ani nawet zmiana
sterow grafiki ;->

A w biosie to mozesz sobie wlaczac SB jesli masz plyte z takowym
ukladem. To jak rada dla kogos kto ma karte na PCI "przydziel wiecej
pamieci dla AGP". Mimo wszystko dzieki.
Acha - problem z XP zniknal.
Pzdr.
gajos