Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Fater (fater_at_o2.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 00:15:54 MET

Użytkownik "-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ...skladamy stabilengo AMD. Rozmawialem dzis ze znajomym, ktory ma sklep
> komputerowy, a ktory to bacznie przyglada sie naszej dyskusji. Jako ze sam
> jest ciekaw postanowil zrobic eksperyment, zlozymu u niego "stabilengo"
> Athlona wedlug Waszych wskazan.
> Zalozenia:
> Gorna granica cenowa to 7'000 zl. (bez monitora), przy czym komputer musi
> zawierac DVD i CD-R, FDD oraz karte sieciowa, reszta wedle uznania. Na
> komputerze zostanie zainstalowany Windows XP Professional pl, ilosc ramu
> zainstalowanego w kompie to 512 MB (rodzaj wybieracie wy), reszta wedle
> [...]
kat!
.....koz by sie usmial....
same zalozenia tego testu sa bez sensu,
autorytet serwisantuf to ja mam w ***** (przynajmniej tych z ktorymi mialem
doczynienia),
juz pojawialy sie opinie ze twoj test bedzie nieobiektywny i nic nie da,
przylanczam sie,
caly pic polega na konfiguracji, nie zapominajac o "szczegolnych wypadkach",
jezeli zalozymy, ze ty i twoi "koledzy" zlozycie takiego kompa,
skonfigurujecie go "dobrze",
to nie mam powodow by sadzic iz ta platforma bedzie mniej stabilna niz
Intelowska,
BTW przez takich ludzi jak ty i takie wypowiedzi i tak juz nadgryziony
autorytet
sewrisantuf jeszcze bardziej ucierpial, koledzy powinni ci dokopac za
robienie
z nich posmiewiska.

--
Pozdrawiam