Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 23:55:33 MET

On Tue, 5 Feb 2002 23:07:32 +0100, "Wojciech Kruzel" <camcorp_at_pro.onet.pl>
wrote:

>Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <r00t_at_boo.pl> napisał w wiadomości

>Czemu nie mozesz pisac posta po prostu w liscie, tylko walisz jakies
>zalaczniki???
>Tez znormalnij...

Załączniki ? Na liście o pascalu same beginy, i nikt nie krzyczy z tego
powodu ;-)

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -