Re: Pytanie o płytę z chipsetem Intel 440BX

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 23:06:11 MET

On Tue, 5 Feb 2002 12:10:24 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>chipset pracuje bezproblemowo conajmniej do 170MHz (Abit BF6). Sa tez
>modyfikacje do np. Abita BH6 pozwalajace mu pracowac z FSB i 250MHz, ale
>tutaj juz nie wiem, jak to wyglada w praktyce (/me w japonskim niezbyt
>biegly ;) ).
Tak sie na chwile wtrace...

Gdybym mial kupowac plyte pokroju P2B to raczej poszukalbym czegos z
logiem Abita wlasnie. Tym bardziej, ze wiadomo jakie problemy miewaly
starsze wersje P2B (i bynalmniej PS nie byl jedynym programem majacym
z tego powodu problemy). W tamtych czasach Abit produkowal super
zabawki - IMHO do o/c o tyyle lepsze, ze wszystko pieknie ustawialo
sie w SoftMenu (chyba, ze nowe biosy do P2B tez takie cos mialy).
A na koniec. Powiedz Chektorku, z enie lubisz BH6 ;-) i dlaczego ;-)

Pozdrawiam
GLide

PS. Imho BH6 ma tylko jeden feler - brak jedengo dzielnika FSB/PCI :-(
ale P2B AFAIR tez.