Re: zabytek

Autor: Sierus (Sierus_at__o2.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 22:19:10 MET

michal s napisał(a) w news:20020205210826.4bc220fb.m_slocinski_at_wp.pl:

> znalazlem fajny zabytek - 486DX 100MHz,

az taki zabytek to to nie jest, oczywiscie IMHO

> Zasilanie jest dostarczone, monitor sie zalacza,
> LEDy wyswietlaja czestotliwosc procesora i na tym
> sie konczy - komputer stoi. Nie dochodzi do procesu
> POST, nie wyswietla sie konfiguracja, ani BIOS - poprostu
> czarny ekran.
>
> Dodam jeszcze, ze przeczyscilem go troche, ale nadal zadnych zmian.
>
> pelna konfiguracja:
> 486DX100,
> karta graf. Trident (nie wiem dokladnie jaka) PCI
> 8 MB RAM
> sieciowka ISA

Hmm..
1. Wywal chwilowo sieciowke
2. Odlacz dysk twardy (jest takowy?) i flopp (?)
3. Sprobuj z innym RAM'em
4. Poruszaj karte graficzna w slocie.
5. Wyjmij procesor, oczysc socketa, wsadz spowrotem

Moze cos pomoze :)

--
Sierus(at)o2.pl | GG:136484
Z cyklu goraco polecam-> www.pattonfever.com