Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 21:01:58 MET

-- Maguard -- wrote:

> Test bedzie dotycyl stabilnosci, anie wydajnosci,
> komputer podczas testu bedzie przechodzil pewne eksperymenty majace na
> celu zawieszenie komputera (przy czym za zawieszenie bedziemy uznawali
> zwis calego systemu, kiedy to jedynym rozwiazanie bedzie "reset" na
> obudowie komputera).

Dobre. Jestem w stanie wyslac ci program, ktory zawiesi Win95 na
dowolnym kompie z dowolnym procem. Bedziesz mial takie balety, ze pewnie
skonczy sie na reinstalce. Moze dokladniej powiesz o co chodzi z tym
"pewne eksperymenty"? Bo zawiesic Windowsa to nie sztuka. A co do mojego
kompa na Duronie: moge na caly tydzien odpalic kompresowanie DivXow i do
tego Seti_at_Home a w tle film w MPEG2 (nie chcemy zatrzymac systemu) i
Winamp. I sie nie zawiesi na W2k :P

--
Raf
raist_at_poczta.fm