Re: windows xp i programy dosowe

Autor: Artur (alien_at_slaves.ctf.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:57:50 MET

Euromex wrote:

> problem jest następujący że w okienku działają
> a po przełączeniu w tryb pełnoekranowy już nie
> czego wina systemu czy czy konfiguracji sprzętu

mialem podobny problem ale doszedlem do tego ze tak sie dzieje jak mam
uruchomiony np Motherboard Monitor, moze masz jakis podobny programik
ktory to powoduje. Dodam ze w moim przypadku nie wystarczy wylaczyc MM
tylko trzeba zrestartowac komputer i nie odpalac MM, jak go sie odpali i
wylaczy to pozniej juz nie dzialaja mi programy dosowe na pelnym ekranie.