Popsuta Nagrywarka?

Autor: Tommers (tommers_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:09:33 MET

Witam,

mam mały problem:

do wczoraj miałem działającego Plexa 8/4/32A..
..A dzisiaj przestał czytać płyty... Generalnie winda go wykrywa, wsystko
jest OK, tylko jak próbuje odczytać płyte (jakąkolwiek z danymi, CR-R, CD-RW
czy tłoczoną) to bije się z nią przez jakieś 5 minut a potem jest komunikat
"Nie można wykonać żadania z powodu błędu urządzenia We/Wy."
Co ciekawe CD-Audio czyta i nawet przesyła kanałem danych (przez RealOne
cyfrowo po IDE do karty) i ripuje tracki Audio tez bez problemu...
Aha, jak próbowałem wykasować CD-RW, to powiedział coś, że sa problemy z
ustawieniem głowicy czy jakos tak.

Teraz pytanie: brudna głowica czy już tylko jako złom/CDplayer będzie mi
służyć?
(bo nie wiem, czy nawet te 30 zeta na "czyszczarke" przeznaczać...)

Regards,

Wojtek Janio

int sig() {
  return mysite = "www.janio.net";
    "wojtek(at)janio.net" ? ICQ = 8540727 : GG = 828790;
}