Dziwne zwisy!!!!!

Autor: Delta (abeta_at_polbox.com)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 19:59:08 MET

    Witam i pytam

    Najpierw sprzęt jak mam (tylko proszę się nie śmiać)
Celeron333_at_416 ASUS RIVA TNT I 64 MB RAM, SB Vibra 16 HDD 6,4 GB Karta
sieciowa +tuner Flyvideo98 Win98

    Wszystko było ok do niedawna. Od jakiegoś czasu komputer dostaje
dziwnych zwisów głównie w dwóch sytuacjach:
1. próbie wyjścia do menu Half-lifa mod Wontedhl np. gram sobie przez 20
minut i naciskam esc a tu zwis
2. Np długa praca jakiegoś programu bez ingerencji myszy (direct connect czy
tv)
Objawy zwisów są dwojakie
1. zamrożenie ekranu (można poruszać wskaźnikiem myszy przez pewien moment
2. Zwis samego programu (po naciścnieciu ctr+alt+del niebieski ekran:
system czeka na.....
W tym drugim przypadku rzecz zastanawiająca, jeżeli uda się zwalczyć
niebieski ekran to na pulpicie pojawia się fragment obrazu z programu,
którego używałem 30 minut wcześniej np kawałek ekranu z outlok Exspress.

Kojarzą mi się dwie przyczyny takiej sytuacji:
Zwisy zaczęły występować po tym jak zainstalowałem sobie Direct Connect
(jeśli tak to dlaczego??)
Powodem zwisów jest wymiana wentylatora na karcie graficznej, która miała
miejsce 3 miesiące temu( poprzedni się zatarł i również powodował zwisy ale
znacznie częstsze)

    Czy ktoś ma jakieś????????

            Delta