Zwalnianie kompa (internet)

Autor: Bartek Sawicki (barteks2_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 18:39:38 MET

Witam!
W serwisie Neostrady przeczytałem, że do poprawnej pracy wystarczy komp P100
8MB RAM. Ja mam P200 128RAM i przy połączeniu modemowym (0202122) komputer
bardzo zwalnia. Uruchomienie kilku programów na raz uniemożliwia pracę. Gdy
mam otwartych kilka okien IE i kliknę na jedno z nich na pasku zadań muszę
czekać kilka- lub kilkanaście sekund na jego otwarcie. Czym może być to
spowodowane?

Bartek