ABIT BE6-II - problemy

Autor: Błyskacz (blyskacz_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 18:33:43 MET

Witam
Mam taki problem : Jak podkrecam procka w biosie to niby wszystko jest
oki , system staruje , wszystko pieknie ladnie , do czasu restartu . Jak go
zresetuje do wywala mi zaraz po inicjacji karty graficznej cos takiego :

Award Boot Block v1.0
Bios ROM Checksum error
Detecting floppy drive A media
Insert system disk ....

Wie ktos co to za badziewie i co z tym zrobic ?
konfiguracja :
Abit be6-II v1.2
HPT 370 - Fujitsu ata 66
Celeron 400_at_500
ram 128 /133 MHz jakis noname ...
A i jeszcze jedno raz na kilka startow system baaardzo powoli sie
ruchamia - win2k +SP2 startuje z hpt ale to bez znaczenia / sprawdzalem .

a i jeszcze jedno wydaje mi sie ze pamieci " gryza " sie ze soba - system
dziala wolniej niz na samej 128 :(
 1 x 64 MB x100MHz kosci po obu stronach plytki / jakie to ma zanczenie ?
/
1x 128 MB x 133 MHz kosci po jednej stronie
pozdrawiam i dzieki za wszelka pomoc Blyskacz