Re: Litery dyskow

Autor: Janus (janus1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 17:44:51 MET

"Graf_Zero" <grafzero_at_klub.chip.pl> wrote in message:
> Jak ustawic "recznie" (w jakich plikach konfiguracyjnych?) przpisanie
> partycji i/lub napedow do danych liter - tak, aby np. wymienny dysk twardy
> zawsze ladowal sie jako ostatnia litera? Wiem, ze mozna to zrobic np.
> Partition Magic'kiem, ale jak dobrac sie do tego samemu???

W windzie: najprosciej wylaczyc detekceje w biosie, winda sama go sobie
wykryje i przypisze na koniec. Wiem ze qmpel odpowiednio tez "zefdiskowal"
ten wymienny, nie wiem jak dokladnie, byc moze wystarczy nieuaktywaniac
partycji podstawowej (chociaz on cos mowil ze zrobil tylko rozszezona, tyle
ze w fdisku takie cos nie wyjdzie).

Heja, Janus