Re: Pytanie o wentylator

Autor: Sailman (sailman2_at_kki.net.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:10:24 MET

Użytkownik Rotary <rotary123_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3omft$7jq$1_at_news.tpi.pl...
> Szukam wentylatora na celerona 633_at_1064 załozeonego na przejsciówce Slot1-
> FCPGA
>
> Dotychczas miałem Titana MT1AB z dwoma smigiełkami ale niesety zasłania mi
> slot DIMM i nie mogę dołozyć pamięci dodatkowo jest dość głośny.
>
> I teraz nowy wentyl powinien:
> 1) mieć wysokość - radiator + wiatrak - tak do 4 cm. - główny warunek
> 2) być wydajny tak jak dotychczasowy titan bo próbowałem mniejszych np.
> Jamicon na miedzi ale procek idzie wtedy max. na 950.
> 3) jeżeli to mozliwe być bardziej cichy niż titan

> [...]

Nie odpowiem ci na twoje pytanie ;-) ale mam pytanie do ciebie: Na jakich
ustawieniach biosu osiągnąłeś taką prędkość (magistrala, mnożnik,
napięcie,agp itp.) i jaką max temperaturę osiągał twój procesor z Titanem.

Pozdr.
Sailman