Pytanie o wentylator

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:26:15 MET

Szukam wentylatora na celerona 633_at_1064 załozeonego na przejsciówce Slot1-
FCPGA

Dotychczas miałem Titana MT1AB z dwoma smigiełkami ale niesety zasłania mi
slot DIMM i nie mogę dołozyć pamięci dodatkowo jest dość głośny.

I teraz nowy wentyl powinien:
1) mieć wysokość - radiator + wiatrak - tak do 4 cm. - główny warunek
2) być wydajny tak jak dotychczasowy titan bo próbowałem mniejszych np.
Jamicon na miedzi ale procek idzie wtedy max. na 950.
3) jeżeli to mozliwe być bardziej cichy niż titan

Generalnie raczej płaski ale szeroki, wydajny i cichy.
Jak ktoś coś takiego widział to był bym wdzięczny za info .

Rotary