Re: PCCHIPS M747 martwa po aktualizacji BIOSU

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 01:41:56 MET

"PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Użytkownik Slawek Owoc <slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3hlrr$kuu$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> Żadna teoria, jezeli bootblock nie został zniszczony to działa na każdej
> płycie z biosem AMI od conajmnniej 99 roku
> (nie jednej osobie zadziałało np. z płytami Ecs, sam zastosowałem to na
płycie Tyan )
> Ta metoda istnieje, to nie jest bajeczka.

moja praktyka mowi ze bez programtora to pare plyt musiabym wlozyc do kosza
... bo "samonaprawa" nie powidila sie ..

po to podalem ten adres zeby dokaldnie mogl sobie poczytac - pisalem z
pamieci i nie pamietalem dokladnej nazywy pliku ( a jest ona wazna)

.np PC shit M570 wgrany bios przez ctrl+home - plyta nie wstaje, wgrany TEN
SAM plik programtorem - wszystko OK ...

i takich przyadkow mozna jeszcze pare wyliczyc ...

Pozdrawiam
SLawek