XP - autoreset ; co do cholery ...

Autor: yonn (yonn_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 00:16:00 MET

kurcze wkurza mnie fakt ze moj nowiuski komp z win XP robi mi dokladnie ten
sam numerr co stary ( kompletnie inny sprzet ) - resetuje mi kompa z
nienacka niezaleznie od tego co w danym momencie na nim robie ; poprzednio
uzywalem w2k ; z xp to samo - moze to wina jakiegos softu ? nie jest to
rzecz czesta ale jednak wysoce denerwujaca
moze juz to sie przewijalo na grupie ale prosze o pomoc - jakie moga byc
mozliwe tego powody ( zeby choc jakis error czy komunikat a tu nic BACH i
czesc )
pozdrawiam

aha jesli to ma znaczenie to mam Athlon xp 1,7 ; plyta soltek dysk baracuda4
60gb , graf geforce2 titanium 64ddr , 512 mb ram ddr