Problem z HP 610c

Autor: amigo (amigo_at_icpnet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 00:24:55 MET

Yo Grupowicze!
Mam taką jazdę z drukarą-kiedy drukuję większą ilość stron,po kilku drukara
przestaje drukować i wypluwa puste kartki jedna za drugą.Wyłączam ją
wtedy,włączam i drukuję dalej,ale po kilku kartkach znowu to samo.Wywaliłem
stery,zainstalowałem od nowa(żadnych nowszych nie ma),wyczyściłem i ciągle
to samo. Nie wiem co jest grane,a wkurza mnie to bardzo.
Poradźcie coś,bo moja cierpliwość się kończy i mogę ją czasem potraktować
parę razy młotkiem i już nigdy więcej nic nie wydrukuje!:)))
Ale wolę tego uniknąć!:)))
Z góry dzięki!
amigo_at_icpnet.pl