Re: Czy mam prawo domagac sie wymiany sprzetu?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 22:45:40 MET

"jarek" <admin_at_citysat.com.pl> wrote in message news:tjst5u4i9352at35ftc92emnbsb78eggi5_at_4ax.com...
> Kupilem drukare na usb (HP656c), lecz za nic w swiecie nie
> chce ona poprawnie pracowac z moja plyta glowna HOT591p na VIA MVP3,
> bylem u kumpla ktory ma celka i jakas plyte na intelu - tam bylo wsio
> ok. Czy w takiej sytuacji moge domagac sie wymiany drukarki na inna np
> ze zlaczem LPT z ewentualna doplata (wymiana drukarki na ten sam model
> nic nie dala)? (drukara kupiona wczoraj w Vobisie) (na usb smigaja mi
> poprawnie po zainstalowaniu latek: skaner, webcam, modem kablowy
> SurfBoard SB4100)

Drukarka ta ewidentnie jest dobra, co udowadnia wizyta u kolegi.
Ja bym reklamował na Twoim miejscu płytę główną albo sam
poszukał upgrade BIOS lub driverów do niej....

Nie sądzę, aby ktokolwiek przyjął Ci spowrotem drukarkę z używanymi
kartridżami - każdy z nich kosztuje po 100zł lub więcej a gdy są
otwarte to nikt tej drukarki już nie kupi. Skoncentruj się raczej
na naprawieniu swojej płyty głównej bo zwykle nie mają one problemów
z drukarkami...

Generalnie ja unikam urządzeń USB bo niestety wciąż są z nimi
problemy - czasem nie z winy samego urządzenia ale jest to jeszcze
młoda stosunkowo technologia i nie wszystko pracuje perfect...
Ja ostatnio kupując drukarkę wybrałem HP 940C ze złączem równoległym.
Jestem bardzo zadowolony... jak na razie :-)