Czy mam prawo domagac sie wymiany sprzetu?

Autor: jarek (admin_at_citysat.com.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 21:52:42 MET

        Kupilem drukare na usb (HP656c), lecz za nic w swiecie nie
chce ona poprawnie pracowac z moja plyta glowna HOT591p na VIA MVP3,
bylem u kumpla ktory ma celka i jakas plyte na intelu - tam bylo wsio
ok. Czy w takiej sytuacji moge domagac sie wymiany drukarki na inna np
ze zlaczem LPT z ewentualna doplata (wymiana drukarki na ten sam model
nic nie dala)? (drukara kupiona wczoraj w Vobisie) (na usb smigaja mi
poprawnie po zainstalowaniu latek: skaner, webcam, modem kablowy
SurfBoard SB4100)

Pozdrawiam Jarek