Re: NTG - wirus

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 22:20:12 MET

Piotrek wrote:

> Tez mialem tego wirusa.
> Jakis nieznajomy *** (przepraszam, ale jak mozna kogos takiego nazwac)
> mi go podrzucil nie wiem w jakim celu. Wirus ten jest bardzo prosty do
> recznego usuniecia.

Po pierwsze: pisze sie przez ch. Po drugie: moze czas juz zainstalowac
OE 6.0? Po trzecie: nikt ci nie podrzucil bo Klez jest najszybciej
rozsylajacym sie robakiem jaki w zyciu widzialem (jak nigdy nie
dostawalem wirusow to teraz przychodza setkami). I nie nazywaj kogos na
ch bo sam mogles porozsylac go i nawet o tym nie wiesz.

--
Raf
raist_at_poczta.fm