Re: NTG - wirus

Autor: Piotrek (tego_at_konta.nie.ma)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 18:11:56 MET

> Witam.
> Przepraszam za NTG ale nie ma polskiej grupy wirusy.
> Mam taki problem: kilka listow mam zarazonych wirusem I-Worm.Klez.e
> Czy moze mi ktos powiedziec co robi ten wirus i jak go usunac?
> mam AVP platinum 3.5 z najnowszymi bazami ale nie potrafi tych plikow
> ani wyleczyc ani usunac. (normlnie tez ich sie nie da wyrzucic)
> posiadam winXP.

Tez mialem tego wirusa.
Jakis nieznajomy huj (przepraszam, ale jak mozna kogos takiego nazwac)
mi go podrzucil nie wiem w jakim celu. Wirus ten jest bardzo prosty do
recznego usuniecia. Po zawirusowaniu kompa robi skrot systemowy w
MSCONFIG typu "Winkxxx" gdzie xxx to jakies znaczki. Kazdy program
zarazony tym wirem po uruchomieniu wywali komunikat ze do uruchomienia
czegos tam jest za malo pamieci i zrobi skrot w MSCONFIG. Ale uwaga!
Gdy zrobione sa juz tam aktywne skroty to nie wyskoczy alert o za malej
liczbie pamieci.

Pozbylem sie wira uruchamiajac kazdy program jaki mam po koleji. Jak byl
zawirusowany i robil skrot to odlaczalem skrot i dalej sprawdzalem. Dzis
moge w 100% potwierdzic ze sam sie odwirusowalem ;-)

Polecam tez nowego MKSa demko.

Pozdrawiam
Piotrek