Re: Notebooki - co jest lepsze?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 15:40:42 MET

Zapodaj po ile bedziesz mial te notebooki.
Ja bym bral przede wszystkim ten, ktory ma:
1. lepsza baterie (LiIon - koniecznie) - i jak najdluzej zeby trzymala/
2. Ekran - 12'' to troche zamalo jak dla mnie.
3. Wygoda obslugi
4. zwroc uwage na klawiature - jak kupujesz uzywanego mozesz trafic na
niemiecka klawiature, lub na qwerty.
5. pomysl czy zalezy ci na modemie, czy ramie dodatkowym.
6. Zwroc uwage zebys mial zasilacz (bez niego bedzie kicha).
7. Przetestuj matryce (zeby bylo bez niespodzianek).
8. Sprawdz HDD na obecnosc BADow.
9. Wejdz na strony producentow i zobacz jak ze sterami do WSZYSTKIEGO.
10. Patrz na wyglad zewnetrzny - co sie bardziej podoba.
Pozdroofka, plitkin