Notebooki - co jest lepsze?

Autor: radoslaww_at_wp.pl
Data: Mon 04 Feb 2002 - 12:56:27 MET

Witam wzystkich!

Ponawiam pytanie z nadzieja otrzymania sensownej rady
Mam zamiar nabyć niezbyt drogiego notebooka, głównie do pracy, rozejrzałem się
więc i znalazłem pare w interesującej cenie i konfiguracji i mam dylemat -
który wybrać?

Zastanawiam się nad Toshibą Satellite Pro 490XCDT z PII 266, 64 MB RAM, ok. 4
GB HDD, matryca aktywna 13', grafika S3 2MB, wbudowany modem, CD, muzyka i inne
drobiazgi, w cenie zewnętrzny FDD na USB.
Drugi to Compaq Armada z PII 266, 64 MB matryca 12' (800 x 600), dysk też ok 4
GB, FDD, CD itd., bez modemu ale dołożą za grosze drugie 64 RAM-u. (nie wziąłem
niestety swoich notatek i piszę z pamięci więc coś może się nie zgadzać, chyba
to model Armada 1700).
Oba w dość dobrym stanie.
Nie widziałem, ale też jest do wzięcia jakaś Toshibka z Celeronem 400 ale z
pasywną matrycą, pozostałe parametry raczej nie gorsze od powyższych.

Wszystkie są praktycznie w tej samej cenie.
Doradźcie, co byście wybrali, który notbook jest lepszy lub gorszy i dlaczego?
Czy ktoś miał doświadczenia z tymi modelami? Warto mieć lepszy procek a gorszą
matrycę?

Radek