Re: Problemy z drukarka po sieci - HP 690C

Autor: ---MAR--- (bazkomp_at_hoga.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 14:14:14 MET

Ja miałem taeż coś takiego. Zrobiłem tak:
1-Zainstalowałem drukarkę na kompie (tam gdzie jej niema tak na niby).
2-We właściwościach "Drukuj do portu" (zakładka SZCZEGÓŁY) ustawiłem ścieżkę
do kompa gdzie jest drukarka zamiast LPT1:
3-Drukowałem, że aż miło.

Pozdrawiam
---MAR---

PS. Pytania na priva.

Użytkownik "Pawel Maciejewski" <lukeskyw_at_sowatech.com.pl> napisał w
wiadomości news:a3m0q3$7ns$1_at_news.tpi.pl...
> Hejka
>
> mam taki problem - zrobilem sobie w domku siec, 4 komputery, spiete po
> LAN'ie 10 mb/s. Do jednego podpieta jest drukarka - HP 690C.
Zainstalowalem