Problemy z drukarka po sieci - HP 690C

Autor: Pawel Maciejewski (lukeskyw_at_sowatech.com.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 14:00:27 MET

Hejka

mam taki problem - zrobilem sobie w domku siec, 4 komputery, spiete po
LAN'ie 10 mb/s. Do jednego podpieta jest drukarka - HP 690C. Zainstalowalem
potrzebne uslugi sieciowe (udostepnianie plikow i drukarek w sieciach MS
Networks, TCP/IP, NetBUI), zainstalowalem stery do drukarki lokalnie na tym
kompie.

Problem jest taki:

gdy probuje dodac na innych kompach drukarke jako sieciowa szuka mi jakis
plikow ze sterownikami. Czesc z nich znalazlem na kompie, na ktorym jest ona
zainstalowana, ale czesc z nich w ogole nigdzie nie ma :\\\

Czy ktos mial moze juz taki problem...

Jak zainstalowac HP 690C po sieci. Aha - komp do ktorego jest ona podpieta
to win95, a te inne to win98

Pozdrawiam
Pawel Maciejewski