HDD problem z formatowaniem

Autor: Zabiel (kmay_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 13:31:42 MET

Mam kłopot ze zrobieniem formatowania dysku twardego. Formatowanie pod
Windows wszystko OK. Scandisk gruntowny zawiesza system. XP ani WIN ME nie
chcą się zainstalować. Spróbowałem więc formatu pod Dos i okazało się, że
przy 96% wywala komunikat:"próba odzyskania tablicy allokacji " a następnie
po kilku minutach: "Formatownie anulowane". Po pełnym formacie pod Windows
98 SE (nie wykazał żadnych problemów) NDD 2001 zawiesza się dokładnie na
96%. Wymyśliłem, że odetnę tą część dysku na inną partycję. Oczywiście nic
to nie dało ponieważ zepsuty obszar przesunął się w inne miejsce (na
wizualizacji NDD).
Czy ktoś wie jak naprawić taki dysk?
HDD -WD 2 GB

Pozdro