Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Mariusz (NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 12:32:53 MET

Witam !
Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "Mariusz" <NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl>, wrote in

> Opymalizacja sterownikow pod danych chipset, zwiekszanie wydajnosci,
> poprawoanie jakis blednych wpisow. Zupelnie jak nvidiia i jej detonatory.

> Jak to nie :-) A intel inf to co? Jak bys chcial zeby dzialalo cos bez
> sterownikow? Tyle, ze juz win98 mial sterowniki do chipsetow intela w
> bazie sterownikow :-)

Fakticznie ! Było ! Do LX-a też (pamięta go ktoś jeszcze?).
Co nie zmienia faktu, że Via jakie jest, każdy widzi. Muszę Ci powiedzieć,
że czekam z utęsknieniem na naprawdę stabilny chipset zarówno pod P4 jak i
AMD. Niejakim światełkiem w tunely dla P4 ma byś SiS,ale trzeba jeszcze
poczekać, na jakieś sensowne wypowiedzi na jego temat.
Co do NVidii, jest to powód dla którego właśnie zmieniam kartę na ATI radeon
8500. Nvidia schodzi na psy, jako w zasadzie monopolista olewa wszystkich i
wszystko równo.Co sterownik, to inne opcje skopane....
Pozdrawiam
Mariusz