Re: Drukarka HP 656c/usb i problemy

Autor: ---MAR--- (bazkomp_at_hoga.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 11:34:46 MET

Witam.
Jeśli chodzi o drukarki HP to ja bym tego w życiu nie kupił. Mam w pracy 3
sztuku 2x890C i jedna chyba 690. Myslę, że za jakiś czas wywalę to
dziadowstwo przez balkon. Sprzęt HP MUSI mieć sterylne warunki w pracy.
Wyczyść wałek po którym ślizga się łowica drukująca, zmień papier na lepszy
i broń Panie B.... przerywać jej podczas drukowania.
Mam to samo i z reguły pomaga samo przeczyszczenie, ale co 2 miesiące trzeba
ją rozebrać na części i potraktować je odkurzaczem (i to nie byle jakim).
Powodzenia
---MAR---