Drukarka HP 656c/usb i problemy

Autor: Jarek (jarek_at_citysat.com.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:20:37 MET

        Kupilem drukarke HP656c, podlaczylem wszystko jak nalezy,
zainstalowalem stery, chcialem wydrukowac troche laborek no i sie
wysypala po 13 stronie, pomyslalem ze sie usb zapchalo - wiec reset
komputerka, bez efektu, potem kombinowanie ze sterownikami (starszymi
nowszymi, latki na usb z microsoftu/via) efekt taki ze sie wysypywala
co 4-6 stron ale wystarczylo wlaczyc i wylaczyc przyciskiem power i
mozna bylo drukowac - laborki wydrukowane. Nastepnego dnia chcialem
drukowac ponownie ale juz sie nie wlaczyla wiecej. :(

Wymienilem w sklepie na nowa, podlaczylem, zainstalowalem stery
i znow to samo - wysypala sie po 12 stronie, potem troche odpoczynku
dla drukarki i wudrukowala jeszcze kilka stron, obecnie nie drukuje,
wlaczyc i wylaczyc sie ja jeszcze da no i komputer ja widzi.
Na usb smiga jeszcze kamerka, skaner, i nie ma problemow, modem
kablowy tez dzialal ok (obecnie na RJ45).

Czy ja mam takiego pecha czy moze ten sprzet (HP656c) tak ma, o ile
sie nie myle to zasilacz do drukarki mam caly czas jeden wiec moze to
on jest winowajca.

Pozdrawiam Jarek