Re: Problem z uruchomieniem sieci, pomozecie?

Autor: Duero (duero_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 23:18:34 MET

On Thu, 28 Feb 2002 14:41:30 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Bez 4in1 nie da się uruchomić karty sieciowej PCI pod Win9x na
>płycie z chipsetem VIA.
>Skąd? Ze strony VIA, ze strony producenta płyty, z mojej strony...

Driver już ściągnięty, zainstalowany, bez zmian...

>Bez 4in1 tablica routingu wygląda bzdurnie, tzn. są wpisy tylko
>co do 127.0.0.1 chyba. Normalna tablica powinna mieć tak z cztery
>pozycje co najmniej. Przyczyna: karta sieciowa po prostu nie działa,
>mimo iż Windows nie zgłasza żadnych błędów.

Sprawdzona tablica routingu. Wszystko wygląda prawidłowo, ma 4
pozycje. Sieć jednak nie działa dalej. Na routerze nie widzą tej
karty. Natomiast nasz pechowy komputer z niczym nie pinguje, tylko ze
sobą (127.0.0.1)

Dziś był facej z Toyi, siedział ze dwie godziny, nic nie zrobił.
Sygnał był sprawdzony, nie jest podobno ani za niski, ani za wysoki.
Jutro ma przyjść jakiś informatyk z laptopem, sprawdzić sieć. Jeśli mu
zadziała to co mam zrobic? Dla ułatwienia: Toya zwraca tylko 50%
kosztów instalacji w momencie rezygnacji. Oczywiste jest więc, że
wszyscy chcą aby to ruszyło, inaczej to będzie ogromna porażka...