Re: zmiana ABIT BF6 na ABIT ST6 bez RAID

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 22:47:24 MET

"toltek" <toltek_at_wp.pl> wrote in message news:a5m5in$pg9$1_at_news.tpi.pl...
> Bede wymienial w komputerze plyte glowna i procesor (BX na 815) - bardzo
> zalezy mi na tym aby nie przeinstalowywac Windows`a.
> Jakie moga wystapic problemy i na co zrwocic szczegolna uwage?

Jakie Windows? Ja niedawno przechodziłem podobną procedurę BX->i815 i XP +
NTFS + UDMA100 = Inaccesible_boot_device

Recovery console rozwiązało problem. Heh - właściwie to samo wejście do RC
rozwiązało problem. Komp dłuuugo mielił dyskiem, a jak się lognąłem na RC
już wszystkie serwisy działały.

Mimo wszystko przy 2K/XP miał bym płytkę instalacyjną pod reką.

Radek