Re: zmiana ABIT BF6 na ABIT ST6 bez RAID

Autor: Artur (arturnowak_at_tenbit.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 22:42:16 MET

> Bede wymienial w komputerze plyte glowna i procesor (BX na 815) -
bardzo
> zalezy mi na tym aby nie przeinstalowywac Windows`a.
> Jakie moga wystapic problemy i na co zrwocic szczegolna uwage?

Witam

Bardzo wygodnie jest przed przelozeniem plyt zgrac sobbie na twardy
instalke windowsa, czesto zdaza sie tak ze windows chcie jakies pliki
z Cd-romu instalacyjnego jeszcze przed wykryciem samego napedu.

Pozatym jeszcze przed wejsciem do samego systemu porzadnie
skonfigurowalbym BIOS a takze zwrocil uwage czy przerwania sie dobrze
rozdzielily ale to chyba oczywiste.

Pozdrawiam i zycze powodzenia

Artur