Re: zmiana ABIT BF6 na ABIT ST6 bez RAID

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 22:25:25 MET

"toltek" <toltek_at_wp.pl>, wrote in news:a5m5in$pg9$1_at_news.tpi.pl:

> Bede wymienial w komputerze plyte glowna i procesor (BX na 815) -
> bardzo zalezy mi na tym aby nie przeinstalowywac Windows`a.

Nie powinno byc problemu.

> Jakie moga wystapic problemy i na co zrwocic szczegolna uwage?

Czy nie wsadziles odwrotnie procesora :)

> Aha procoser to Celeron Tualatin 1GHz - nowy BIOS bedzie konieczny,

Wczesne biosy nie wykrywaly tulipana poprawnie i wtedy byl potrzebny nowy
bios. Moze Twoja plyta juz bedzie z nowszym biosem.

> prawda? Czy ta plyta ma jakies "wady"; czy sa z nia jakies - typowe dla
> niej - problemy?

"Nie lubi" niemarkowych pamatek.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!