Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 09:56:29 MET

"-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Artur Gawryszczak"
> Ech gwazdeczko, a mozesz mi wytlumaczyc ponadprzecietna liczbe zawieszen
na
> Athlon'ach stojacych w domach...?

Mogę się wtrącić?
Płyty głowne pod Intela na chipsetach nie-intelowskich (i nie ServerWorks -
ale to jest zawodnik z górnej półki) wieszają się równie chętnie, co te pod
AMD na chipsetach nie-AMD. Moja płyta (chipset AMD 760MP) działa jak
marzenie, płyty w moich serwerach (chipsety zdaje się ServerWorks ... nie
mam pewności, bo Compaq się tym nie afiszuje) też są super-stabilne.
Problemy za to dotykają użytkowników płyt głównych na chipsetach VIA, SiS
itd. itp. ... zresztę też nie wszystkich, a tych "wcześniejszych" .
Możesz to wyjasnić ?

B.