Re: Która z firm produkuje karty graficzne najlepszej jakości?

Autor: Sandra (sanderka_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 20:51:06 MET

Użytkownik "Grzesiek" <grzes202_at_wp.pl> napisał w wiadomości ...

> Która z firm produkuje karty graficzne najlepszej jakości- chodzi mi o
> takie rzeczy jak ostrość, a nie o jakies parametry szybkościowe karty.

Do zasosowań domowych nie ma większego znaczenia.
Ale jeżeli zajmujesz się profesionalnie grafiką itp.,
to tylko i wyłącznie Matrox. Nie masz wyboru ;)
Firma Matrox od lat słynie właśnie, z najlepszej jakości obrazu.
Np. MATROX MILLENIUM G550 DualHead 32MB DDRAM DVI oem ok. 560 zł.

= SANDRA Powered: BE6-II & PIII 1_at_1,26 =
=   GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM   =
=  GeForce2 Ti 64 MB 256/460 & SBLive  =