Która z firm produkuje karty graficzne najlepszej jakości?

Autor: Grzesiek (grzes202_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 20:32:26 MET

Witam!

    Która z firm produkuje karty graficzne najlepszej jakości- chodzi mi o
takie rzeczy jak ostrość, a nie o jakies parametry szybkościowe karty.

Chciałem kupić ATI, ale okazało się, ze ATI juz nie produkuje kart, tylko
same chipsety, a produkcje kart zleca jakimś innym firmom, więc nie wiem
teraz co kupić- może jakiegoś Geforce'a , ale nie wiem jakiej firmy.

Grzesiek