Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 20:41:44 MET

begin --> Thu, 28 Feb 2002 19:05:56 +0000 (UTC), w
<Xns91C3CC6AD1C71UsenetMarcoos_at_127.0.0.1>, marco <usenet_at_marcoos.net>
napisał(-a):

> Radosław Popławski zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Obsluguje. Kwestia konfiguracji [czcionka ekranowa]

Nie obsługuje (instalacja czcionki nie jest rozwiązaniem, ponadto i
tak będą niedostępne polskie znaki).

> powiem ze ten czytnik mnie srednio interesuje ;)

Mnie też, jednak tej protezy używa większość.

> uuu, ale zawsze mozna hamstera uzywac

_To nie jest rozwiązanie problemu!_

> eeee ostatnio sie mu inwencja tworcza skonczyla i od dluzszego czasu
> jest Kromek Turlanek

Nie znasz dnia...