Re: Przejściówka?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 18:17:22 MET

"dmrowka" <dmrowka_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a5lim8$ad5$1_at_news.tpi.pl):

> A jak w wideo mam wyjscie wideo out i audio out (po jednym chinchu
> na audio i wideo) i chce to wideo podlaczyc do kompa (wizja przez
> karte TV, a muzyka przez karte muzyczna) to jaki kabel musze
> zakupic zeby miec stereo?

Zacznijmy od tego, czy magnetowid jest stereofoniczny? Jezeli tak, to
powinien miec na wyjsciu 3 * chinch (dwa audio + wizja). Wtedy laczysz
oba kanaly do jacka stereo. Jezeli zas magnetowid jest mono to sie nie
da... Mozesz co najwyzej polaczyc wyjcie audio do obu sygnalow na
wejsciu stereo, bedziesz mial mono, ale za to w dwoch glosnikach.
Pozdrawiam
Egghead