Re: Baracuda IV

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 18:24:11 MET

> Użytkownik "marco" <usenet_at_marcoos.net> napisał w wiadomości

> Zamiast tego kupcie sobie Caviary 7200 jakiekolwiek
> mam od roku 2 sztuki z czego jedna 24/7 i jest OK

mialem 9 szt. Caviar'ow z tym ze wersje 5400 obr/min, pracowaly po 8 godz
dzinnie 5 dni w tygodniu, i po kilkunastu miesiasach padl pierwszy a w ciagu
nastepnych kilku miesiecy nastepnych kilka wysiadlo, teraz mam chyba jeszcze
3 dzialajace ale wiem ze tez wkrotce padną, wszystki identycznie sie
zachowywaly, najpierw coraz glosniej pracowaly, slychac bylo zgrzyty przy
starcie, czasami nie byly rozpoznawane przez BIOS az w koncu wogole odmawialy
posluszenstwa
NIGDY WIECEJ CAVIAR'a
wspomne jeszcze ze kiedys uwazaelm je za bardzo dobre, pierwszym moim byl
120MB, pozniej 420 MB i bardzo bardzo dlugo chodzili bez problemow

pozdrawiam
Krzysiek [ zadowolony uzytkownik 2 szt. Barracud 40GB ]