Re: konfiguracja nowego kompa - opinie

Autor: Wojciech Szlachta (wojtek_at_szlachta.net)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 17:39:09 MET

> Ja mam 2x 128mb i na 133mhz i smiga :) , zero komplikacji

Chodzi mi o to czy z dwoma roznymi koscmi pojdzie (128MB i 256MB)?
Chcę wykorzystywać kompa miedzy innmyi do celow graficznych,
a skoro wbudowana grafika wezmie 32MB albo 64MB
(slyszalem ze bedzie taka opcja w przyszlych wersjach biosu)
to wolalbym miec troche w zapasie.

Pozdrówka
Wojciech Szlachta

--< Wojciech Szlachta >-----< wojtek_at_szlachta.net >--
---< www.szlachta.net >-----< GG# 1392758 >----------
   "Dla krytyków nauki, jabłko, które Ewa nadgryzła
  w Raju, zrobiło wyraźną karierę millenia później,
  spadając w pole widzenia Isaaca Newtona i powodując
  Drugi Upadek: w materialistyczny, uproszczony,
  "mechaniczny" sposób pojmowania świata."
                                     James Morrow