Re: konfiguracja nowego kompa - opinie

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 17:48:00 MET

> Plyta: MSI K7N420 Pro (nForce 420D)
> Procek: AMD Athlon XP 1700+
> Pamięć: Kingston DDR 128MB PC2100
> czy jesli jedna kosc bedzie 128MB, a druga 256MB
> to czy obydwa kanaly pamieci beda dzialac na 133MHz
> (slyszalem o jakichs komplikacjach).

Będą działać na 133MHz. Ale w nForce jeśli włożysz w płytę
dwie pamięci to będą działać jakby równolegle, na 128 bitowej
szynie. Nazywa się to "Twinbank Memory Architecture" i działa
trochę szybciej. I chyba lepiej jeśli obie pamięci będą tej samej
pojemności. Nie wiem jak to działa z bankami nierównej wielkości.

Wonder