Re: Pytanie o płytę z chipsetem Intel 440BX

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 09:45:42 MET

Użytkownik "Bartozzi" <bartozzi_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jestem nowy na grupie, to mój pierwszy post, mam lekką tremę... :)))
>
> Szukam płyty z chipsetem Intel 440BX z kontrolerem ATA100 obsługującą
> procki Intel PIII coppermine (100, ew. 133 MHz), pamięci ECC i posiadającą
> minimum jeden slot ISA... oczywiście AGP, w miarę jak najszybsze,
> podejrzewam że x2 to maksimum, ale może.... Zakładam że byłaby to płyta
pod
> Slot1, chociaż kto wie...
> Czy ktoś z was słyszał o takiej płycie, a jeśli tak to czy móglby mnie
> [...]
mam ABIT BE 6 II z kontrolerem ATA 100 RAID HPT370 do tego PIII450_at_500 ,
128MB RAM - wszystko lezy na szafie i czeka na kupca bo ostatnio kumpel nie
mógł sie zdecydować (sam pracowałem na tym 2 lat bez zadnych zastrzezen az
do momentu jak mi odbiło i kupiłem AThlona 1 GHz na MSI K7 Turbo LE na
KT133A + RAID(oczywiscie) :-)