Re: GEFORCE 2MX - TV OUT

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 09:32:06 MET

Użytkownik "Tool" <demo23_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam ta karte graficzna i chciałbtm miec wyjscie TV bez znacznych kosztów.
> Sprzedawac tej karty mi sie nie opłaca (wezme za nią grosze). Czy jest
> jakies TV out bez k. graficznej tak aby dokupic do kompa lub czy da sie
> podlaczyc jeszcze 1 karte graficzna (gorszą) z TV out'em. Poradzcie cos
:).
> Moze ktos zna ceny takich urzadzonek.
> Bede wdzieczny
> Pozdrawiam.
> T.

trzeba bylo myślec przed zakupem !!! najlepiej jednak będzie tak karte
opchniesz komus i kupis GF2MX'a juz z TVOut'em , owszem mozesz sprówbować
kupic coś na PCI jakies ATi czy S3Trio z TVOut ale mozesz miec troche
problemów przy konfiguracji i potem przwidłowego działąnia np. softu do
wyswietlania filmów i napisów (na pewno właczenia TVOut'a nie będzie juz tak
proste jak przy użyciu TVTool'a ) pozatym i tak jak juz znajdziesz taką
kartę z TVOut'em to tez dasz za nią troche kasy wiec pewnie w sumie wyjdzie
na to samo co sprzedac i kupic nową karte !!!!