Czy dyskowi, ktorego nie mozna sformatowac moze pomoc niski format ?

Autor: Marcin (martens_at_WYTNIJTO.z.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 14:32:35 MET

Witam
Mam dysk 3,2 GB Caviar, który nie daje się sformatować
w dużych partycjach. Udaje się po kawałku, tzn.
zakładając partycję 10 MB, góra 100 MB.
Takie małe się formatują (czasem szybko, czasem powoli)
ale 1 GB to już nie.
Przy czym całego dysku nie sprawdziłem w ten sposób.
Czy można jeszcze jakoś postawic na nogi taki dysk,
czy tylko poddać utylizacji ?
To co mi przyszło do głowy to niski format,
tylko, że nigdy tego nie używałem i z tego co pamiętam
to raczej nie należy z tego korzystać.
Choć już nie pamiętam do czego to ma służyć.

Z góry dziękuje za pomoc
Marcin