Re: Podkręcanie Athlona 1,4

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 13:04:36 MET

Jezeli juz musisz podkrecac to najlepiej jest w przypadku duronow/athlonow
robic to za pomoca mnoznika.

Mam Athlona TB 1.33
Obecnie chodzi on jako 1.53 GHz tzn 11.5 * 133. Temperatua ok 63 stopni C
przy pelnym obciazeniu.
Mam Cooler Vulcanio Cu+ (troche glosny, ale wydajny). Z ciekawostek moge
powiedziec ze "moj" podkrecony athlon pracuje z obnizonym napieciem 3.2 i
1.725.

Użytkownik "Tomek Chodowicz" <sierzant99_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a5h5o3$3me$1_at_news.tpi.pl...