Re: GF2 gts+wyjście tv i obraz na tv

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 12:07:51 MET

Użytkownik "aron" <korg666_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie szanownych grupowiczów :)
> Proszę o rade w związku z wyjściem tv na w/w karcie.
> Jestem w tej kwesti lamerem i proszę o wytłumaczenie : jak zrobić żeby
> oglądać przez karte tv.
> Mam kabelek svhs, wejście svhs w tv i stery 23.11 , no i system Me .
> Problem polega na tym że podłączam kabelek na wyłącznym kompie i
wyłączonym
> Tv , odpalam sprzęta - no i nic się nie dzieje :)))
> Powiedzcie mi co jeszcze trzeba zrobić żeby pojawił mi się na tv długo
> oczekiwany obraz .
> [...]
poczytac instrukcje do karty ???
zajrzec w zaawansowane zakladki ustawien ekranu ???
poszukac opisów w sieci ???
uzyc programików typu TVTool ???
zastanowic sie jaki standart obsluguje TV (PAL/NTSC) ???
włączyć z TV (uaktywnic) wejście Video ???
pomyslec i uzyc tanszego kabelka Chinch (bo wystarcza) ???
zastanowic sie czy opróc obrazu nie przydał by sie jeszcze dzwiek (z karty
dzwiekowej) ???